Gwarancja, wymiana, zwroty

Zgłoszenia gwarancyjne POLY/Plantronics

 

Serwis door-to-door

Link do zgłoszeń gwarancyjnych:

https://www.poly.com/pl/pl/support/warranty-service

 

Do zgłoszenia będzie potrzebny dowód zakupu sprzętu lub numer serii

 

Gwarancja

Na sprzęt zakupiony w serwisie plantro.pl udzielana jest gwarancja producenta. Jeśli nie zastrzegliśmy innego terminu gwarancji, okres jej trwania jest zależny od producenta. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru, objętego gwarancją. Termin ten może ulec wydłużeniu do 30 dni przy konieczności sprowadzenia potrzebnych do naprawy komponentów z zagranicy.

Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje następujących uszkodzeń:

  • uszkodzenia mechaniczne, termiczne lub celowe uszkodzenie sprzętu i wywołane nimi wady,

  • uszkodzenia i wady wynikłe na skutek: niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją użytkownika konserwacji; samowolnych (dokonywanych przez użytkownika lub nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub zmian w konstrukcji: działania zjawisk atmosferycznych, przepięć sieci, czy wyładowań elektrostatycznych,

  • nieprawidłowe działanie urządzenia spowodowane złym stanem sieci, łączy, czy zakłóceń zewnętrznych,

  • części i akcesoria zużywające się w czasie eksploatacji (akumulatory, przewody, ładowarki), materiały eksploatacyjne (gumowe wkładki słuchawek, gąbki),

  • inne uszkodzenia powstałe na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu oraz wszelkich uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Kupującego.

Ewentualne wady, uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, ujawnione w okresie objętym gwarancją są usuwane zgodnie z warunkami gwarancji. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru objętego gwarancją oraz pokrywa koszty związane z jego dostarczeniem. Nie zwracamy kosztów wysyłki i pakowania. Kupujący dostarczając sprzęt, objęty gwarancją zobowiązany jest zapewnić odpowiednie opakowanie. Wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia wynikające z jego niewłaściwego opakowania obciążają wyłącznie Kupującego. W przypadku uznania naprawy za gwarancyjną sprzęt zostanie po naprawie odesłany na nasz koszt. Kupujący traci prawo do korzystania z gwarancji w przypadku wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.

Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt. Gwarancja nie obejmuje czynności należących do obsługi eksploatacyjnej, np.: zainstalowania sprzętu, oprogramowania, konserwacji, oraz czynności związanych z konfiguracją sprzętu, instalacji dodatkowych opcji czy urządzeń peryferyjnych. 

 

Zwroty

Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) konsument ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 

Do zwracanego produktu prosimy dołączyć dokument zakupu (paragon lub kopię faktury), który dołączony był do przesyłki oraz formularz zwrotu (wzór oświadczenia do pobrania).

 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze pn-pt w godz.8-16

tel. 22 114 46 81 lub 790 402 421

biuro@plantro.pl

 

Zwracane produkty prosimy odesłać na adres:

ACENTO

ul.Biały Kamień 5

02-593 Warszawa 

 

Reklamacje

Reklamacje towaru przyjmowane są pod adresem:

ACENTO

ul. Biały Kamień 5

02-593 Warszawa

 

Przesyłka z reklamowanym produktem powinna zawierać:

  • oryginał dowodu sprzedaży
  • dokładny opis wady
  • dane nabywcy
  • kartę gwarancyjną (jeżeli była wystawiona do produktu)
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl