Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Uprzejmie informujemy, że ze względu na poważną sytuację w kraju, stan epidemii, tymczasowo wyłączamy opcję odbioru osobistego w naszym biurze.

Obniżamy dla Państwa ceny przesyłek kurierskich DPD, a zgodnie z informacją od przewoźnika, każda wydana do doręczenia paczka otrzyma dodatkowe powiadomienia SMS i e-mail, gdzie będzie można wybrać najbezpieczniejszy dla siebie sposób odbioru np. pozostawienie paczki przed drzwiami.

Prosimy również o cierpliwość i zrozumienie - pracujemy w biurze w ograniczonym bezpiecznym składzie, niezbędnym do zapewnienia ciągłości realizacji zamówień.
Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich składania, ale niektóre wysyłki mogą się opóźnić.

Większość z nas pracuje z domów, ale można się z nami kontaktować jak dotychczas - mailowo i telefonicznie (zakładka "Kontakt") oraz poprzez chat.

Pozdrawiamy serdecznie
zespół plantro.pl 

Wymiana, zwroty, reklamacje

Gwarancja

Gwarancja na zakupiony sprzęt udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży, jeśli nie zastrzegliśmy innego terminu gwarancji. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru, objętego gwarancją. Termin ten może ulec wydłużeniu do 30 dni przy konieczności sprowadzenia potrzebnych do naprawy komponentów z zagranicy.

Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje następujących uszkodzeń:

  • uszkodzenia mechaniczne, termiczne lub celowe uszkodzenie sprzętu i wywołane nimi wady,

  • uszkodzenia i wady wynikłe na skutek: niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją użytkownika konserwacji; samowolnych (dokonywanych przez użytkownika lub nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub zmian w konstrukcji: działania zjawisk atmosferycznych, przepięć sieci, czy wyładowań elektrostatycznych,

  • nieprawidłowe działanie urządzenia spowodowane złym stanem sieci, łączy, czy zakłóceń zewnętrznych,

  • części i akcesoria zużywające się w czasie eksploatacji (akumulatory, przewody), materiały eksploatacyjne (gumowe wkładki słuchawek),

  • inne uszkodzenia powstałe na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu oraz wszelkich uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Kupującego.


Ewentualne wady, uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, ujawnione w okresie objętym gwarancją są usuwane zgodnie z warunkami gwarancji. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru objętego gwarancją oraz pokrywa koszty związane z jego dostarczeniem. Nie zwracamy kosztów wysyłki i pakowania. Kupujący dostarczając sprzęt, objęty gwarancją zobowiązany jest zapewnić odpowiednie opakowanie. Wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia wynikające z jego niewłaściwego opakowania obciążają wyłącznie Kupującego. W przypadku uznania naprawy za gwarancyjną sprzęt zostanie po naprawie odesłany na nasz koszt. Kupujący traci prawo do korzystania z gwarancji w przypadku wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.

 

Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
Gwarancja nie obejmuje czynności należących do obsługi eksploatacyjnej, np.: zainstalowania sprzętu, oprogramowania, konserwacji, oraz czynności związanych z konfiguracją sprzętu, instalacji dodatkowych opcji czy urządzeń peryferyjnych.
 
Naprawy gwarancyjne Plantronics
Rejestracja i zgłoszenie:  https://www.plantronics.com/pl/pl/support/warranty-service 
Do zgłoszenia potrzebny będzie dowód zakupu sprzętu lub numer serii 

 
 
Zwroty

Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) konsument ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 

Do zwracanego produktu prosimy dołączyć dokument zakupu (paragon lub kopię faktury), który dołączony był do przesyłki oraz formularz zwrotu (wzór oświadczenia do pobrania ), a my w najkrótszym możliwym czasie zwrócimy należność na wskazane przez Państwa konto (czyli do 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki)

 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze pn-pt w godz.8-16 

tel. 22 11 44 681
biuro@plantro.pl

Zwracane produkty prosimy odesłać na adres:

ACENTO
ul.Biały Kamień 5
02-593 Warszawa 

 

Reklamacje

Reklamacje towaru przyjmowane są pod adresem:

ACENTO

ul. Biały Kamień 5
02-593 Warszawa
 

Przesyłka z reklamowanym produktem powinna zawierać:

 
- oryginał dowodu sprzedaży
- dokładny opis wady
- dane nabywcy
- gwarancję (jeżeli była wystawiona do produktu)

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie w przypadku sprawdzenia przez klienta zawartości przesyłki w chwili jej odbioru.

Podstawowym warunkiem pozytywnego rozpatrzenia tego typu reklamacji jest przesłanie wraz z towarem na adres firmy protokołu reklamacyjnego spedytora spisanego w obecności dostarczyciela przesyłki. Pozostałe reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych będą rozpatrywane odmownie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl