Cenniki do pobrania
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Wymiana, zwroty, reklamacje

Gwarancja

Gwarancja na zakupiony sprzęt udzielana jest na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży, jeśli nie zastrzegliśmy innego terminu gwarancji. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru, objętego gwarancją. Termin ten może ulec wydłużeniu do 30 dni przy konieczności sprowadzenia potrzebnych do naprawy komponentów z zagranicy.

Należy pamiętać, że gwarancja nie obejmuje następujących uszkodzeń:

  • uszkodzenia mechaniczne, termiczne lub celowe uszkodzenie sprzętu i wywołane nimi wady,

  • uszkodzenia i wady wynikłe na skutek: niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją użytkownika konserwacji; samowolnych (dokonywanych przez użytkownika lub nieupoważnione osoby) napraw, przeróbek lub zmian w konstrukcji: działania zjawisk atmosferycznych, przepięć sieci, czy wyładowań elektrostatycznych,

  • nieprawidłowe działanie urządzenia spowodowane złym stanem sieci, łączy, czy zakłóceń zewnętrznych,

  • części i akcesoria zużywające się w czasie eksploatacji (akumulatory, przewody), materiały eksploatacyjne (gumowe wkładki słuchawek),

  • inne uszkodzenia powstałe na skutek nieprzestrzegania powszechnych zasad eksploatacji sprzętu oraz wszelkich uszkodzeń powstałych z winy lub niewiedzy Kupującego.


Ewentualne wady, uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, ujawnione w okresie objętym gwarancją są usuwane zgodnie z warunkami gwarancji. Kupujący jest odpowiedzialny za dostarczenie towaru objętego gwarancją oraz pokrywa koszty związane z jego dostarczeniem. Nie zwracamy kosztów wysyłki i pakowania. Kupujący dostarczając sprzęt, objęty gwarancją zobowiązany jest zapewnić odpowiednie opakowanie. Wszelkiego rodzaju zniszczenia lub uszkodzenia wynikające z jego niewłaściwego opakowania obciążają wyłącznie Kupującego. W przypadku uznania naprawy za gwarancyjną sprzęt zostanie po naprawie odesłany na nasz koszt. Kupujący traci prawo do korzystania z gwarancji w przypadku wszelkich prób napraw podejmowanych przez nieupoważnione osoby fizyczne lub firmy.

 

Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt.
Gwarancja nie obejmuje czynności należących do obsługi eksploatacyjnej, np.: zainstalowania sprzętu, oprogramowania, konserwacji, oraz czynności związanych z konfiguracją sprzętu, instalacji dodatkowych opcji czy urządzeń peryferyjnych.
 
Naprawy gwarancyjne Plantronics
Rejestracja i zgłoszenie:  https://www.plantronics.com/pl/pl/support/warranty-service 
Do zgłoszenia potrzebny będzie dowód zakupu sprzętu lub numer serii 

 
 
Zwroty

Zamówione produkty możecie Państwo zwrócić w ciągu 14 dni.

Zgodnie z ustawą o ochronie praw konsumentów (z dnia 2.03.2002r.) Kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupionego produktu bez podawania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 

Do zwracanego produktu prosimy dołączyć dokument zakupu (paragon lub kopię faktury), który dołączony był do przesyłki oraz formularz zwrotu (wzór oświadczenia do pobrania ), a my w najkrótszym możliwym czasie zwrócimy należność na wskazane przez Państwa konto (czyli do 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki)

 

Jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze pn-pt w godz.8-16 

tel. 22 11 44 681
biuro@plantro.pl

Zwracane produkty prosimy odesłać na adres:

ACENTO
ul.Biały Kamień 5
02-593 Warszawa 

 

Reklamacje

Reklamacje towaru przyjmowane są pod adresem:

ACENTO

ul. Biały Kamień 5
02-593 Warszawa
 

Przesyłka z reklamowanym produktem powinna zawierać:

 
- oryginał dowodu sprzedaży
- dokładny opis wady
- dane nabywcy
- gwarancję (jeżeli była wystawiona do produktu)

 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie w przypadku sprawdzenia przez klienta zawartości przesyłki w chwili jej odbioru.

Podstawowym warunkiem pozytywnego rozpatrzenia tego typu reklamacji jest przesłanie wraz z towarem na adres firmy protokołu reklamacyjnego spedytora spisanego w obecności dostarczyciela przesyłki. Pozostałe reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych będą rozpatrywane odmownie.

Koszyk

produktów 0

wartość 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Sklep jest w trybie podglądu
Copyright 2006-2019 Acento. Wszystkie prawa zastrzeżone. Zdjęcia i materiały należą do ACENTO lub odpowiednich producentów. Kopiowanie w części lub w całości bez pisemnej zgody zabronione. Niniejszy katalog nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Rzeczywisty wygląd produktów może różnić się od produktów prezentowanych na zdjęciach. Zamieszczone opisy produktów mają charakter wyłącznie informacyjny.
{nocache:d0273bdf6b3ef8a02367e5d783aa82d7#0}
Sklep internetowy od home.pl